Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Energetické štítky EPREL

Od 20. júna 2025 platí nová povinnosť zobrazovať energetické štítky a informačné listy pre smartfóny, tablety a sušičky bielizne.

Čo a ako po novom zobrazovať v eshope? 
 

  • Označenie Energetickej triedy má byť pri cene produktu.
     
  • Z energetickej triedy má byť odklik na celý Energetický štítok. Predajcovi ho má poskytnúť výrobca / dovozca. Tiež má byť výrobok registrovaný v databáte EPREL (European Product Registry Energy Label) .  V nej by mali byť k dispozícií všetky energetické štítky výrobkov, ktoré to požadujú. Viac o databáze EPREL sa dočítate nižšie.
     
  • Pri cene má byť aj odklik na Informačný list produktu s technickými informáciami. Ten tiež poskytuje predajcovi výrobca / dovozca. Opäť by mal byť k dispozícií pri danom výrobku v databáze EPREL.
     
  • Obidva odkliky - z energetickej triedy aj z informačného listu môžu priamo zobraziť štítok a informačný list. Druhá možnosť je presmerovanie na štítok a informačný list konkrétneho výrobku v databáze EPREL

Viac nájdete v  článku: Nové energetické štítky pre mobily, tablety a sušičky bielizne.

Do budúcna sa nové štítky pripravujú aj pre ostatné výrobky spadajúce pod energetické štítkovanie ako napr. ohrievače vody, kotly, klimatizácie, tepelné čerpadlá a pod.

Postup nastavenia

1. Ako dostať energetické štítky do eshopu k produktu.

Stačí pri produkte v Admine v časti  Produkty - Zoznam produktov - pri údajoch o produkte vyplniť poslednú časť:
Vkladáte tam ID číslo produktu, ktoré produkt definuje v databáze EPREL.

Toto číslo  potom systém UNIobchod automaticky vyhľadá v databáze EPREL a potiahne potrebné zobrazenia do vášho eshopu:

  • energetickú triedu, z ktorej bude odklik na energetický štítok 

  • informačný list 

2. Energetická trieda + Informačný list sa potom objavia na miestach, kde je to potrebné podľa legislatívy.

 

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný