Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Zákazníci

Zákazník je zaregistrovaný návštevník vášho e-shopu. V administrácii máte možnosť spravovať jeho údaje, zaradiť ho do rôznych skupín, vidieť jeho históriu objednávok, nastavenie odberu newslettera ako aj nedokončený nákup, ak neukončil objednávku do úspešného konca. Správa zákazníkov je jednoduchá a prehľadná. Špeciálnym typom je veľkoobchodný zákazník, ktorému viete prideliť iné predajné ceny na základe vzorcov alebo cenových hladín.

Postup nastavenia

1. Kliknite na "Zákazníci".

2. Kliknite na "Zákazníci". Kliknutím na zákazníka sa zobrazia nastavenia konkrétne pre daného zákazníka.

3. Kliknutím na ikonu koliesko viete zobraziť alebo skyť stĺpce/riadky. V prípade, ak chcete skryť alebo zobraziť jednotlivé stĺpce, kliknite na zvýraznenú ikonu a následne sa vám ponúkne zoznam stĺpcov pre zobrazenie v tabuľke. Zaškrtnite požadované položky a zatvorte ponuku krížikom.

4. V záložke “Zákazník“ viete užívateľovi konta/zákazníkovi doplniť informácie ako sú prihlasovacie údaje do e-shopu, osobné údaje, dodaciu adresu a zľavy/vzorce. Zákazníka môžete aktivovať alebo deaktivovať, v prípade potreby môžete vyžadovať kontrolu/overenie emailu užívateľom klikom na odkaz v potvrdzujúcom emaile alebo ho zaradíte do skupiny veľkoobchodných zákazníkov. V prípade zmeny údajov môžete zákaníkovi odoslať informačný email o úprave údajov alebo o jeho registrovaní.

5. Zákazník, ktorý sa prihlási do odberu pre newsletter, tak bude mať políčko automaticky zaškrtnuté. Neodporúčame (na základe GDPR) toto políčko zaškrtávať, pokým nebudete mať súhlas od zákazníka.

6. Viete zákazníka zaradiť do skupiny. Skupiny majú využitie pri rozosielaní newslettra, kde viete zamerať kampane a newsletter priamo na danú skupinu, ktorú zvolíte pri odosielaní newslettra.
Ďalšou možnosťou je využitie skupín aj pri definícii poštovného, ak pre niektorých zákazníkov je výhodné ponúkať iba konkrétne typy dopravy a platieb, ktoré sa bežným zákazníkom neponúkajú.

7. V objednávkach vidíte všetky zákazníkove objednávky.

8. V záznamoch vidíte všetky zákazníkove prihlásenia a odhlásenia z e-shopu.

9. Zoznam produktov, ktoré sa práve nachádzajú v košíku.


Pre podrobnejšie nastavenie si vyberte jednu z nižšie uvedených možností:

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný