Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Skupiny zákazníkov

Skupiny zákazníkov slúžia na rozdelenie a triedenie zákazníkov podľa určitých vlastností zaradenia. Vytváranie skupín je na správcovi e-shopu. Rozdelenie a zaradenie zákazníka do určitej skupiny môže prebehnúť tromi spôsobmi: manuálne administrátorom, automaticky zákazníkom alebo automaticky systémom pri objednávke.

Manuálne administrátorom - Administrátor sám rozhodne a v administrácii pridelí zákazníkovi skupinu.
Automaticky zákazníkom - V prípade využitia modulu na odber noviniek, je možné ponúknuť výber skupiny priamo pri vkladaní emailovej adresy, čím si zákazník sám zvolí, do ktorých skupín  sa chce zaradiť, upravovať a nastavovať tieto možnosti môže aj vo svojom nákupnom centre po prihlásení.
Automaticky systémom - Produktom e-shopu je možné prideliť konkrétne skupiny, po zakúpení produktu je zákazník automaticky zaradený do skupín, ktorých produkty si objednal.

Skupiny majú využitie pri rozosielaní newslettra, kde viete zamerať kampane a newslettre priamo na danú skupinu, ktorú zvolíte pri odosielaní newslettra.
Ďalšou možnosťou je využitie skupín aj pri definícií poštovného, ak pre niektorých zákazníkov je výhodné ponúkať iba konkrétne typy dopravy a platieb, ktoré sa bežným zákazníkom neponúkajú.

Postup nastavenia

Vytvorenie skupiny

1. Kliknite na "Skupiny zákazníkov".

2. Napíšte názov skupiny a potvrďte tlačidlom "Uložiť".

3. Kliknutím na skupinu sa dostanete k zoznamu zákazníkov, ktorý sú zaradený do skupiny. Môžete ich mazať po jednom alebo všetkých naraz.

Pridanie zákazníka do skupiny

4. Kliknite na "Zákazníci" a vyberte konkrétneho zákazníka.

5. Prejdite na záložku "Skupiny", vyberte skupinu alebo aj viacej do ktorej bude zákazník zaradený. Potvrďte tlačidlom "Uložiť".

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný