Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Kroky, ktoré je potrebné vykonať v administrácii eshopu po spustení eshopu do ostrej prevádzky.

Po objednávke eshopu do ostrej prevádzky vykonáme interné úkony a následne vás informujeme o ďalšom postupe, ktorý bude na vás. Z vašej strany je potrebné vykonať nasledujúce úkony.

1. Vyplniť titulku/ názov stránky webu: https://help.uniobchod.sk/zakladne-nastavenia.xhtml prvý riadok

2. Vyplniť description celého webu: https://help.uniobchod.sk/zakladne-nastavenia.xhtml krok 3.2.

3. Nastaviť H1 na úvode stránky: https://help.uniobchod.sk/nastavenia-e-shopu.xhtml krok 6.

4. Zapnúť indexáciu webu: https://help.uniobchod.sk/zakladne-nastavenia.xhtml krok 3.5.

5. Zapnúť sitemap xml.:
•    V pokročilých nastaveniach: https://help.uniobchod.sk/pokrocile-nastavenia.xhtml krok 3.
•    V podstránke eshopu: https://help.uniobchod.sk/zapnutie-sitemap-xml-v-podstranke-eshopu.xhtml

6. Nastavené Všeobecných obchodných podmienok v eshope. Je potrebné mať na úvode odkaz na VOP.

7. Zapnúť formulár na odstúpenie od zmluvy. https://help.uniobchod.sk/prilohy-objednavky.xhtml Buď si vygenerujete náš, ktorý vám ponúkame a upravíte ho v prípade potreby alebo si vložíte svoj vlastný.

 

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný