Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Nastavenia e-shopu

Nastavenia e-shopu Vám umožňujú nastavovať väčšinu modulov, nastavení, údajov a napojení pre plnohodnotné fungovanie e-shopu a nákupného procesu.

Postup nastavenia

1. Kliknite na “Nastavenia“.

2. Prejdite do “Nastavenie e-shopu“.

3. Vo všeobecných nastaveniach viete zaškrtnúť políčka pre zobrazenia rôznych nastavení na webe ako sú napríklad zobrazenie kategórie na úvode e-shopou, zobrazenie ceny pre registrovaných zákazníkov alebo zobrazenie textu v prípade nezobrazenia ceny a mnoho iných. Veľmi dôležité je správne nastavenie platcu DPH.

4. V časti objednávky máte možnosť nastaviť texty, ktoré sa zobrazia pri objednávkach. Pri stavoch ako sú napríklad akcie, novinky a výpredaj je možnosť nastaviť ich zobrazenie na webe.

5. Súčasťou nastavenia je aj nastavenie zobrazenia filtrov pre stavy produktov, ceny produktov (cenový teplomer) alebo naskladnenie produktov v e-shope. Pri skladovej dostupnosti je možné nastaviť farebné zobrazenie dostupnosti produktu.

6. Na tomto mieste môžete vyplniť priestor nad a pod produktmi a nastaviť H1 na úvode e-shopu.

7. Nastavenie zobrazenia článkov. “Zložka s článkami“ je nastavenie, ktoré je zviazané s modulom články. Čo znamená, že v prípade ak ešte nemáte vytvorené žiadne články, tak v rozbalovátku sa Vám neponúknu na výber iné nastavenia ako je prednastavené. V rozbalovátku “Stránky s článkami“ vyberte stránku, na ktorej máte vložený modul články.
Nastavte zobrazenie ceny pri produkte.
V prípade ak Vám nevyhovuje prednastavená veta pri nenájdení produktu, tak ju stačí prepísať.

8. Nastavenia zobrazenia výrobcu. V tejto časti viete nastaviť, aby boli výrobcovia zobrazení na hornej lište v module kategórií.

9. Pomenovanie tabov v detaile produktu. V detaile produktu sa nachádzajú jednotlivé záložky/časti/popisy produktu. Tieto názvy viete prepísať podľa vlastných požiadaviek.

 

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky tíkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/5400 200 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: info@webygroup.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný