- Úvod >
- Práca s E-shopom >
- Nastavenia >
- Nastavenia e-shopu >
- Bodový systém
Bodový systém - nastavenie
Bodový systém je výbornou súčasťou marketingu, ktorý vám napomáha k získavaniu zákazníkov. Zákazníci majú možnosť zbierať body a potom ich uplatňovať pri ďalšom nákupe vo forme zľavy na objednávku. Vďaka bodovému systému získavate jednoduchou formou databázu zákazníkov a pomocou informácii pri každom zákazníkovi viete aj zacieliť ďalšie marketingové nástroje. Takýto zákazník, ktorý si vytvorí zákaznícky účet, má tendenciu nakupovať pravidelne.
1. Kliknite na “Nastavenia“.
2. Kliknite na “Nastavenia e-shopu“
3. Prejdite na spodnú časť stránky. Pre aktiváciu bodového systému je potrebné zaškrtnúť políčko “Zapnúť bodový systém“.
-
Do políčka „“Koeficient prepočtu nákupu na body“ odporúčame pre prehľadnejší výpočet vpísať číslo 1.
-
Do políčka „“Koeficient prepočtu bodov na zľavu“ vpíšte číslo ktorým bude násobené množstvo bodov získané za nákup.
-
Do políčka “Násobky uplatnenia bodov“ vpíšte číslo, podľa ktorého sa budú ponúkať zľavy vášmu zákazníkovi pri nákupnom procese.
-
Do políčka “Minimálny počet bodov pre uplatnenie zľavy“ v píšte číslo, ktoré určí spodnú hranicu pre aktiváciu uplatnenia zľavy.
Príklad:
Zákazník urobil nákup za 500 eur.
Koeficient prepočtu nákupu na body... 1 – za nákup získa 500 bodov
Koeficient prepočtu bodov na zľavu... 0,01 – za získaných 500 bodov má zľavu 5 eur
Násobok uplatnenia bodov... 100 – zákazník bude mať možnosť uplatniť si pri ďalšom nákupe zľavu v hodnote 100 bodov=1 euro, 200 bodov=2 eurá, 300 bodov=3 eurá, 400 bodov=4 eurá, 500 bodov=5 eur
4. Zobrazenie bodov v detaile produktu a ponuky uplatnenia zľavy v nákupnom procese.






