Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.
SuperFaktúra
SuperFaktúra je jednoduchý ekomonický online systém spracovania faktúr, objednávok, proforiem, cenových ponúk, dobropisov a rôznych iných fukncií. Je určený predovšetkým pre malé firmy a živnostníkov. Viac o
SuperFaktúre.
Postup nastavenia
1. Kliknite na "Nastavenia".

2. Kliknite na "SuperFaktúra".

3. Vložte e-mail, pod ktorým máte vytvorené užívateľské konto v Superfaktúre. API kľúč získate zo SuperFaktúry. Je potrebné vybrať typ dokladu, z ktorého sa prenesú informácie do SuperFaktúry. V prípade potreby vložte konštantný symbol dokladu a napíšte splatnosť dokladu. Potvrďte tlačidlom "Odoslať".

4. Po vytvorení platobnej brány je potrebné platbu zviazať so spôsobom platby. Postup ako vytvoríte a zviažete spôsob platby s poštovným nájdete na: Doprava, poštovné a doplnky
5. Ako posledný krok vykonajte skúšobnú objednávku.
Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?
Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.
Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:
Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)
alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk