Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Nastavenie zľavy na objednávku

V našom e-shope je možné nastaviť zľavu troma rôznymi spôsobmi. Prvý spôsob zľavy je zľava pomocou vytvorenia stavu, do ktorého následne pridáte požadované produkty. Druhý spôsob je vytvorenie zľavy priamo pri produkte a posledná tretia možnosť je vytvorenie zľavy na celú objednávku.

Zľava na celú objednávku sa prejaví po pridaní produktov do košíka a následne sa prepočíta jeho celková suma a automaticky sa aplikuje zľava pomocou nášho systému.  

Postup nastavenia

1. Kliknite na “Nastavenia“.

2. Vyberte ikonu „Doprava, poštovné, doplnky“.

3. Kliknite na tlačidlo “Pridať dopravu, poštovné“.

4. Pri tvorbe zľavy máte na z dvoch typov výpočtu.

  1. Jednoduchý – pevná cena (bez výberu možnosti) použijete iba v prípade ak chcete dať na celý nákup zľavu jednu konkrétnu sumu. Sumu je potrebné zapísať so znamienkom mínus (napr. -20, -25, -30). Potvrďte tlačidlom “Uložiť“.

  2. Podľa ceny objednávky – pevná cena (bez výberu možností) použijete v prípade ak chcete zadávať zľavu nákupu podľa celkovej ceny objednávky. Zľavu zadávate buď v percentách alebo v pevnej ceny odpočítanej od celkovej sumy objednávky. Sumu je potrebné zapísať so znamienkom mínus. Pokračujte ďalej v návode pre nastavenie podmienok uplatnenia zľavy.

    1. Kliknite na tlačidlo “Pridať cenovú podmienku“.

    2. Napíšte názov a objednávkové číslo. Určite podmienku a následne vyplňte cenu alebo koeficient. Cenu vyplníte v prípade, ak chcete dať pevnú cenu ako zľavu v prípade splnenia Vami uvedenej podmienky, ak chcete dať  zľavu v percentách v závislosti od sumy celkovej objednávky vyplňte políčko koeficient. Nastavenia potvrďte tlačidlom “Uložiť“.

    3. Pre vloženie viacerých podmienok uplatnenia zľavy na celú objednávku opakujte postup od kroku 3 Kliknutím na tlačidlo “Pridať cenovú podmienku“.

POZOR!!! Poradie je veľmi dôležité pri podmienkach. V nákupnom procese sa zákazníkovi započíta podmienka, ktorá bude splnená ako posledná. Systém skenuje všetky podmienky vo Vami vytvorenom zozname, ak by ste mali zle usporiadané podmienky, môže byť nesprávne započítaná zľava na poštovné.

SPRÁVNE ZORADENIE

NESPRÁVNE ZORADENIE

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný