Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Rezervácia II

Rezerváciu II je vhodné použiť v prípade, ak vlastníte viac ako jednu prevádzku a v oboch prevádzkach je možné prihlásiť sa na terapiu, masáž, školenie, workshop, do autoservisu, a i. Modul je vhodné použiť aj v prípade ak máte možnosť naraz prijať viac klientov na jednu procedúru (máte k dispozícii viacej rovnakých prístrojov, pracovníkov) alebo v prípade reštaurácií je potrebné zadať počet miest za stolom pre jednu rezerváciu.

Postup nastavenia

1. Vyberte modul "Rezervácia II".

2. Kliknite na ikonu "Menu" a následne na ikonu "Nastaviť rezervácie".

3. Kliknite na tlačidlo "Vytvoriť novú skupinu".

4. Napíšte názov skupiny a kliknite na tlačidlo "Odoslať".

5. Napíšte mesto, pre ktoré vytvárate rezerváciu, respektíve mesto Vašej prevádzky. Takýmto spôsobom môžete pridať požadovaný počet miest.

6. Kliknite na označenú ikonu pre naplnenie procedúr v danom meste.

7. Napíšte názov procedúry a kliknite na tlačidlo "Odoslať". Takýmto spôsobom pridajte požadované procedúry pre dané mesto zvolené v kroku 6.

8. Pre nastavenie pracovných hodín pre rezerváciu danej terapie kliknite na označenú ikonu.

9. Nastavenie pracovných hodín pre terapiu.

  1. Zaškrtnite políčko v požadovaný deň výkonu terapie.

  2. Nastavte čas, kedy bude možné rezervovať terapiu.

  3. Nastavte počet rezervácií pre uvedené hodiny. Počet ľudí, ktorý sa môžu prihlásiť na ten istý čas.

  4. Zaškrtnite políčko, ak chcete, aby sa zobrazoval počet voľných miest.

  5. Vráťte sa kliknutím na ikonu "Späť " späť na zobrazený náhľad.

10. V tomto náhľade zaškrtnite políčko resp. skupinu, ktorá sa bude zobrazovať zákazníkom pri rezervácii. Kliknite na ikonu "Späť " pre uloženie.

11. Ukážka procesu rezervácie.

  1. Kliknite na mesto, v ktorom chcete rezervovať termín.

  2. Kliknite na procedúru.

  3. Kliknite na dátum a následne na tlačidlo "Rezervovať" pre danú hodinu.

  4. Vyplňte údaje a kliknite na tlačidlo "Odoslať".

  5. Zobrazí sa Vám sumár, ktorý bude vidieť zákazník. Kliknite na tlačidlo "OK".

12. Pre zobrazenie prehľadu všetkých objednávok kliknite na vyznačenú ikonu.

13. Ukážka nastavenia zobrazenia objednávok.

  1. Vyberte dátum, pre ktorý chcete zobraziť rezervácie.

  2. Vyberte skupiny, v ktorej ste vytvorili prevádzky v mestách a ich procedúry.

  3. Kliknutím na ikonu viete tieto rezervácie vytlačiť a uložiť.

  4. Kliknutím na dátum sa dostanete do rezervácie daného mesiaca a dňa.

  5. Kliknutím na ikony viete tieto rezervácie upravovať.

14. Je potrebné nastaviť ešte zopár zobrazení. Kliknite na ikonu "Menu" a následne na "Premenné".

15. Možnosti zobrazenia.

  • displaySteps - zobrazenie krokov rezervácie a poradie aktuálneho kroku.

  • userFirstTime - zobrazenie políčka na zaškrtnutie pre prvú návštevu zákazníka.

  • quantitiInput - políčko, kde môže zákazník napísať počet ľudí, ktorí prídu na rezervovaný termín.

  • showNoMonthDays - zobrazenie dní nasledujúceho mesiaca v kalendári pri rezervácii.

  • showPathway - zobrazenie cesty k aktuálnemu kroku/strany rezervácie.

  • startStep - v rozbalovátku vyberte položku, ktorou bude začínať rezervácia (ak máte viac prevádzok vyberte "Mesto", ak máte jednu prevádzku ale viac procedúr vyberte "Terapia" a ak máte iba jednu terapiu vyberte "Dátum a čas").

  • autoRefreshAdmin - automatická aktualizácia rezervovaných zákazníkov.

16. Nastavenie textov.

  • defaultXHTML - text sa zobrazí pri prvom kroku rezervácie,

  • secondStepXHTML - text sa zobrazí pri druhom kroku rezervácie.

  • textAfterReservation - text sa zobrazí po zarezervovaní klienta.

17. Nastavenie e-mailu.

  • sendEmailAfterReservation - zaškrtnite, ak chcete, aby po zarezervovaní termínu zákazníkovi prišla informácia o rezervácii.

  • sendEmailToAdminAlways - zaškrtnite, ak chcete, aby po zarezervovaní termínu Vám prišla informácia o rezervácii.

  • email - sem zadajte e-mail, na ktorý bude zasielaná informácia o uskutočnenej rezervácii.

  • emailSubject - napíšte predmet e-mailu.

  • textInEmail - text, ktorý bude zaslaný zákazníkovi po rezervácii.

  • GAcodeAfterReservation - sem vložte skript pre meranie Google Analytics.

  • onlyRegistereUsersText - text sa zobrazí iba vtedy, ak sa pre rezerváciu musí zákazník prihlásiť do svojho účtu.

 

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný