- Úvod >
- Práca s E-shopom >
- Nastavenia >
- Marketing >
- UPselling
UPselling - zvýšenie hodnoty objednávky
Upselling a cross-selling sú predajné techniky pre zvýšenie hodnoty objednávky.
Súčasne v eshope by mali zlepšiť zákaznícku skúsenosť a poskytnúť pridanú hodnotu pre návštevníkov.
Tieto predajné nástroje by mali mať pri správnej aplikácii prínos pre Vás ako predajcu, ale aj pre zákazníka.
E-shopu sa navýšia tržby a zákazník získa produkty, ktoré najlepšie vyhovujú jeho potrebám.
V UNiobchode po vložení do košíka zákazníkovi zobrazia ešte naviac Súvisiace produkty, alebo Príslušenstvo, alebo Doplnky, alebo odporúčané. alebo Z nakúpených produktov.
Aktivácia modulu je na požiadanie, jedná sa o doplnkový modul, ktorý nie je súčasťou balíka štandardných funkcií.funkciíí
Zobrazenie upsellingu
a) Vo vyskakovacom okne po vložení produktu do košíka.
Zobrazí sa vtedy, ak má eshop nastavené zobrazenie vyskakovacieho okna po vložení produktu do košíka.
b) v 1. kroku nákupného procesu
1. Kliknite v časti Nastavenia - Marketing - na časť UPselling
2. Nastavte položky týkajúce sa Upsellingu:
nadpis pre zobrazené produkty,
počet produktov,
spôsob zobrazenia
typ produktov
a) vo vyskakovacom okne po pridaní do košíka - ak ho máte v eshope nastavené
POZOR ak nie je nastavené, potom sa vám okno nezobrazí
b) v 1. kroku nákupného cyklu