Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

UPselling - zvýšenie hodnoty objednávky

Upselling a cross-selling  sú predajné techniky pre zvýšenie hodnoty objednávky.
Súčasne v eshope by mali zlepšiť zákaznícku skúsenosť a poskytnúť pridanú hodnotu pre návštevníkov.

Tieto predajné nástroje by mali mať pri správnej aplikácii prínos pre Vás ako predajcu, ale aj pre zákazníka.
E-shopu sa navýšia tržby a zákazník získa produkty, ktoré najlepšie vyhovujú jeho potrebám. 

V UNiobchode po vložení do košíka zákazníkovi zobrazia ešte naviac Súvisiace produkty, alebo Príslušenstvo, alebo Doplnky, alebo odporúčané. alebo Z nakúpených produktov.

Zobrazenie upsellingu

a) Vo vyskakovacom okne po vložení produktu do košíka.
Zobrazí sa vtedy, ak má eshop nastavené zobrazenie vyskakovacieho okna po vložení produktu do košíka.

b) v 1. kroku nákupného procesu

Postup nastavenia

1. Kliknite v časti Nastavenia - Marketing - na časť UPselling

 

 

2. Nastavte položky týkajúce sa Upsellingu:
nadpis pre zobrazené produkty,
počet produktov,
spôsob zobrazenia
typ produktov

a) vo vyskakovacom okne po pridaní do košíka - ak ho máte v eshope nastavené

POZOR ak nie je nastavené, potom sa vám okno nezobrazí

b) v 1. kroku nákupného cyklu

 

 

 

 

 

 

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný