Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Novinky vo vývoji UNiobchodu (8.4.0) - október 2022

Z pohľadu zákazníkov

Nový nákupný proces Nový vizuál zobrazenia v module Univerzálny baner - produktový baner
  • efektné zobrazenie 5 vybraných produktov z eshopu vo forme rotujucého banera
  • príklad zobrazenia » video o produktovom baneri
Opustený nákupný košík - funkčnosť dostupná od 8.12 2022
  • zákazníkom, ktorí nedokončia nákupný proces, ale dostanú sa až do posledného kroku tesne pred odosalnie objendávky bude systém posielať výzvu na dokončenie nákupu
  • popis nastavenia nájdete v Helpe Opustený košík
Otváranie dokumentov v nákupnom centre zákazníka
  • zákazník si vie otvoriť dokument nahraný v zákazníckom centre bez nutnosti uloženia v PC
 

Z pohľadu administrátorov

Nový nákupný proces

  • odľahčený nákupný proces, zameraný na zvyšovanie konverzie nákupov
  • ďakovné stránky po odoslaní objednávky pre rôzne typy platieb a mnoho iného
  • nastavenie v administrácii » nákupný proces

Nový vizuál zobrazenia baneru v module Univerzálny baner - Produktový baner

  • jednoduché a rýchle vytvorenie banera bez nutnosti ovládať grafické editory
  • 5 vybraných produktov, aj s možnosťou časového odpočtu do konca akcie konkrétneho produktu
  • nastavenie v administrácii » produktový baner

Nová administrácia pri tvorbe newslettra - dynamický editor

  • kompletne prepracovaná tvorba a editácia šablón newslettra
  • zjednodušenie tvorby pomocou funkcie "drag and drop" (ťahaj a pusti), vytváranie vizuálne príťažlivejších newslettrov bez nutnosti kódovania
  • nastavenie v administrácii » dynamický editor v newslettri

Opustený nákupný košík - funkčnosť dostupná od 8.12 2022

  • zákazníkovi, ktorý sa v nákupnom procese dopracoval až do 4. kroku tesne pred odoslanie objednávky môže systém posielať upozorňujúce maily o zabudnutých produktoch v košíku
  • 3 mailové upozornenia potencinálnehmu zákazníkovi s výzvou na dokončenie nákupu
  • popis nastavenia nájdete v Helpe Opustený košík

Hromadné zaradenie produktov do existujúceho stavu

  • administrátor má možnosť si hromadne zaradiť vyfiltrované produkty v administrácii vo vlastného stavu
  • takýmto produktom vie následne vytvoriť dátum od kedy dokedy budú zaradené v danom stave a aj percentuálnu zľavu
  • toto nastavenie platí aj pre všetky varianty vyfiltrovaných produktov
  • nastavenie v administrácii » zaradenie produktov do vlastného stavu

Administrácia dokumentov v administrácii zákazníka

  • konkrétnemu zaregistrovanému zákazníkovi e-shopu vie administrátor editovať alebo zmazať existujúci dokument v sekcii pre editáciu údajov zákazníka
  • nastavenie v administrácii » administrácia zákazníka

Newsletter - zrušenie odosielania naplánovaného newslettra + obmedzenie času odosalnia

  • v prípade potreby vie administrátor zrušiť odoslanie naplánovaného newslettra pred začiatkom rozposielania mailov
  • newslettri nie je možné odosielať v čase medzi 24:00 a 01:00 z dôvodu údržby systému, takto naplánované newslettre sa zaradia do poradia a odošlú sa po 01:00

Geneorvanie HTML popisu nad zoznamom produktov, aj na ostatných podstránkach v kategórii, okrem prvej

  • administrátor má možnosť zapnúť si generovanie HTML popisu nad produktami pre kategóriu, aj pre ostatné podstránky v danej kategórii
  • nastavenie v administrácii » HTML popis kategórie

Zvýšená bezpečnosť pri vytváraní hesla administrátorovi eshopu

  • sprísnené pravidlá pre vytváranie alebo editáciu hesiel administrátorom
  • minimálne 12 znakov

Povoliť platby kartou len pre produkty, ktoré sú skladom

  • doplnená možnosť pre zapnutie funkcie, ktorá umožňuje platby kartou len, ak sú všetky produkty v košíku skladom
  • nastavenie v administrácii » príklad z platobnej brány Trust Pay

Možnosť nahrať si vlastný obrázok do dopravy / doplnok objednávky

Drobné úpravy a vylepšenia funkčnosti softvéru
  • možnosť nastavenia zalomenia textu v krátkom popise produktu
  • zákaz zmazania kategórie, ak sa v nej nachádzajú produkty (pozor netýka sa nadradenej kategórie)
  • doplnenie ID odberných miest do exportnej zostavy pre DPD kuriérsku spoločnosť
  • aktualizácia log a názvov Packety v eshopových košíkoch nastavených systémovo
  • mazanie nepoužívaných obrázkov aj vo formáte .webp zo serveru
  • oprava chyby vo vlastných stavoch variantov, kedy nezobrazovalo správne cenu produktu
  • úprava pätičky tlačovej zostavy objednávok z administrácie e-shopu, ak bola objednávka na viac strán
  • jednoduchšia obnova dát zo zálohy v prípade požiadavky na Webygroup
  • doplnenie textu z vlastného spôsobu platby do objednávky
Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný