Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Vizuál nákupného procesu

Nákupný proces je nastavený automaticky cez systém. Môžete aj nemusíte si v ňom doladiť 2 nastavenia: :

  1. Zapnúť zjednodušenú hlavičku s nastavením kontaktu. Cieľom je aby čo najviac zákazníkov dokončilo nákup. Namiesto menu nastavete zobrazenie kontaktu pre pomoc s nákupom.
    Ak nepoužijete toto nastavenie, ostáva nastavená hlavička s pôvodným menu.



     
  2. Nastavenie obrázkového loga dopravcu v 2. kroku

Pre informáciu automaticky nastavený nákupný proces sa skladá zo 4 krokov:
1. krok Obsah košíka,
2. krok Doprava a platba,
3. krok Zákazník,
4. krok Zhrnutie objednávky.

Postup nastavenia

1. Zapnúť zjednodušenú hlavičku s nastavením kontaktu

Zapínate v časti Šablóny a vzhľad - podľa typu šablóny:
v šablóne Prime
v šablóne Optimus
v šablóne Cerebro
v šablóne Storm

2. Nastavenie obrázkového loga dopravcu v 2 kroku

Nastavenie realizujete v časti Nastavenia - Doprava, poštovné, doplnky - pri každom vytvirenom Dopravcovi zvlášť v časti Extra nastavenia
postup je uvedený aj tu
 

 

 

 

 

 

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný