Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Novinky vo vývoji UNIobchodu (8.12.0) - Apríl 2024

Z pohľadu zákazníkov

Mapa partnerov / sieť predajní - modul sa nastavuje na požiadanie (platený modul)
  • modul ktorý umožňuje návštevníkovi stránky pozrieť si na prehľadnej mape miesta kamených predajní, servisov, partnerských obchodov, možnosť odfiltrovať si predajne podľa vybraného parametra
  • klienti ktorí modul už majú zakúpený získajú novú funkcionalitu bezplatne po aktualizácii
  • príklad zobrazenia na webe » sieť partnerov UNIobchod a nastavenie v administrácii » mapa predajní
Nové nákupné centrum zákazníka
  • kompletne prepracovaný vizuál zákazníckého centra po prihlásení sa registrovaného alebo B2B zákazníka v eshope
  • pri eshopoch ktoré sú realizované na mieru bude potrebné upraviť šablónu webu v rozsahu 2 hodín práce kódera
  • príklad zobrazenia » nákupné centrum zákazníka
Mapa odberných miest - Slovenská pošta a SPS kuriérska spoločnosť
  • zákazníci si budú vedieť zvoliť v prípade využívania spôsobu dopravy cez Balíkobox alebo doručenia na poštu od Slovenskej pošty a doručení do Parcel Shopu od SPS odberné miesto z interaktívnej mapy 
  • príklad zobrazenia » Slovenská pošta a SPS
 

Z pohľadu administrátorov

Vlastné H1 a Title pre parametre produktov

  • administrátor si vie nastaviť vlastné H1 a "meta tag" Title pre parameter produktov podľa ktorých je možné filtrovať
  • nastavenie v administrácii » súvisiace produkty

Štatistiky pre klikateľnosť na Cookies lištu

  • pre lepšie vyhodnocovanie interakcie návštevníka webu s cookies lištou pribudla v administrácii jednoduchá štatistika aktivity návštevníkov na cookies lište
  • nastavenie v administrácii » štatistiky klikateľnosti cookies lišty

Vlastné stavy produktov pre vybraného zákazníka alebo skupinu zákazníkov

  • vlastné stavy produktov získali novú funkčnosť kedy je možné nastaviť ich zobrazovanie len pre vybranú skupinu zákazníkov alebo konkrétneho zákazníka
  • zľavu na produkt vie takto získať len vybraná skupina zákazníkov alebo konkrétny zákazník
  • nastavenie v administrácii » stavy pre skupinu zákazníkov

Kupóny na zľavu z nákupu - možnosť úpravy šablóny kupónu adminom

  • pri kupónoch pribudla možnosť nastavenia si vzhľadu kupónu, ktorý sa bude tlačiť alebo posielať na mail
  • nastavenie vizuálu kupónu je platné pre všetky existujúce alebo aj budúce kupóny
  • nastavenie v administrácii » vizuál kupónu

QR kódy pre príjem platieb prevodom z Českej republiky

  • v prípade ak eshop predáva produkty často do Českej republiky, je možné vytvoriť si pre tento prípad špeciálny spôsob platby ktorý zabezpečí to, že po odoslaní objednávky sa v objednávke vygeneruje QR kód s platobnými údajmi pre úhradu v Českých bankách
  • QR kód má nastavenie v administrácii » nastavenie QR kódu

PayPal - preprogramovaná platobná brána - platobná brána sa nastavuje na požiadanie (platený modul)

  • kompletne preprogramovaná platobná brána od spoločnosti PayPal
  • možnosť platby aj pre znákazníkov, ktorí nemajú PayPal účet
  • nastavenie v administrácii » PayPal

Zákaz generovania spôsobu platby pre vlastné platby ak tovar nie je na sklade

  • tak ako pri online platobných bránach je možné od verzie 8.12.0 nastaviť aby sa vlastné platby (dobierka, platba pevodom, platba v hotovsti na predajni,..) ponúkali len ak má zákazník v košíku tovar ktorý je skladom
  • nastavenie v administrácii » vlastné platby

Prepracovaná verzia obrázkového banera - optimalizované pre mobilné zariadenie

  • kompletne prepracovný obrázkový typ banera ktorý umožňuje nahrávanie obrázkov pre PC, tablet a mobilnú verziu webu
  • pre každé rozlíšenie je možné nahrať banery individuálne
  • platí len podmienka, ak je v PC verzii 5 banerov, tak 5 musí byť pre tablet verziu a 5 pre mobilnú verziu webu, 
  • ak banery pre niektorú verziu neexistujú použijú sa obrázky z najbližšej vyšej verzie
  • nastavenie v administrácii » responzívny obrázkový baner

Heuréka košík - možnosť nastavenia v nastaveniach pre Heuréku

  • eshop ktorý chce v Heuréke používať funkciu Heuréka košík, si môže nastaviť ktoré produkty z eshopu majú túto funkciu v Heuréke mať
  • stačí len ak sa vytovrí parameter s názvom heuréka košík a pri produktoch ktoré v heuréke majú mať košík sa doplní v tomto produkte číslo 1, v nastaveniach heuréky stačí už len potom zvoliť si z ktorého parametra sa majú čerpať dáta
  • nastavenie v administrácii » workshopy

Zobrazovanie histórie stavov objednávky a s nimi súvisiacich stavov v detaile objednávky

  • špeciálny modul ktorý umožňuje zaregistrovať sa klientom na vytovorené podujatie alebo rôzne podujatia
  • administrátor si vie okrem iného zadefinovať pri podujatí dátum, čas a počet osôb ktoré sa môže na dané podujatie prihlásiť
  • nastavenie v administrácii » workshopy

Nová verzia jQuerry 3.7.1

  • aktualizovali sme najnovšiu verziu jQuerry 3.7.1 s vývojárskou podporou
Drobné úpravy a vylepšenia funkčnosti softvéru
  • generovanie obrázkov vo formáte .webp pre články
  • vlastný predmet mailu pre strážneho psa
  • v individuálnych úpravách je možné zobraziť odberné miesto aj pri adrese zákazníka v tele objednáky
  • v šablóne Optimus má admin možnosť zapnúť si vo vysúvacom vodorovnom menu zobrazenie aj 2. úrovne
  • úprava tlačidiel pre lupu vo vyhľadávaní, menu v mobilnej verzii a ikonku užívateľa v mobilnej verzii pre správne fungovanie z pohľadu Google "Page speed" testu
  • QR kód platbu vo vygenerovanej objednávke už generuje ako prílohu a nie ako súčasť mailu
  • pri extrémne dlhých názvoch hodnôt variantov sa zabezpečilo aby tento názov bolo vidieť celý pri rozbalení variantov v detaile produktu
  • možnosť nastaviť remarketingové skripty aj pre intro eshopu, doplnený element pre načítanie obsahu balenia pre rôzne remarketingové skripty
  • ak sa pri importe dát cez CSV súbor v dátach nachádza stĺpec ktorý systém nepozná, import sa nevykoná
  • možnosť importu obrázkov vo formáte .webp pre externé importy dát
Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný