Návod pre UNIsite a UNIobchod systém

Vyskúšajte eshop

Dostupnosť jednotlivých modulov a funkcií eshopu/webu závisí od verzie, v ktorej máte svoj eshop/web zakúpený.

Vytvorenie vlastných stavov produktov

Stavy prinášajú možnosti vytvoriť si vlastné skupiny a zoskupenia produktov z marketingového hľadiska, v rámci nejakého časového obmedzenia alebo zvýraznenia nejakej špeciálnej skupiny produktov v prípade, že akcia, novinka a výpredaj nepostačuje obchodníkovi na vyčlenenie/zvýraznenie určitých produktov.
Vytvorenie a spravovanie vlastných stavov a kampaní je na správcovi daného e-shopu.

Je to veľmi vhodný a výhodný marketingový nástroj, ktorého správnym použitím vie obchodník veľa dosiahnuť. Zobrazovanie stavov je možné zapnúť v kategóriách, filtroch a na úvode e-shopu.

Viac informácií v článku: Ako na zľavy a cenotvorbu v eshope »

Počet stavov

Je možné vytvoriť neobmedzený počet vlastných stavov, a do nich zaraďovať produkty, ktoré môžu byť zvýraznené na úvodnej strane e-shopu, hneď po prístupe na úvodnú stránku e-shopu, ďalšou vlastnosťou môže byť vytvorenie vlastného štítku pre daný stav, zobrazujúci sa pri konkrétnom produkte, v zozname a v detaile produktu.

Obmedzenie platnosti stavu produktu

Je možné obmedziť platnosť zobrazenia v danom stave produktu alebo variantu, nastavením dátumu od-do. Môže sa jednať napríklad o vianočnú akciu, letný výpredaj, black friday.

Zľavnená cena pre stav produktu

Pre produkt alebo vlastný stav je možné nastaviť zľavnenú cenu, ktorá sa automaticky aplikuje na dané obdobie v čase platnosti stavu.

  • Výhodou môže byť nastavenie cenových akcií a kampaní podľa časového obdobia dopredu
  • Výhodou je že po skončení platnosti stavu sa automaticky ceny vrátia do pôvodnej cenovej hladiny, bez nutnosti zásahu administrátorom e-shopu.

Pre pridanie stavu k požadovanému produktu otvorte produkt a prejdite na záložku Stavy.

Postup nastavenia

1. Kliknite na "Stavy produktov".

2. Ak chcete pridať stav kliknite na tlačidlo "Pridať stav". V prípade, ak už máte vytvorené stavy a chcete ich upraviť, tak kliknite na ikonu ceruzky.

3. Nastavenie stavu.

  1.  Vpíšte názov a nadpis pre vytváraný stav.

  2. Zaškrtnite iba políčka, ktoré požadujete, aby boli nastavené v zobrazení aktívneho stavu.

  3. SEO optimalizácia stavu. Vhodné vyplniť pre lepšiu indexáciu v Google.

  4. Vložte text, ktorý sa zobrazí nad produktami v danej kategórii.

  5. Zaškrtnite, ak chcete aby sa pri produktoch zobrazoval štítok s akciou.

  6. Napíšte text, ktorý sa zobrazí na štítku.

  7. Môžete nastaviť farbu textu na štítku a farbu pozadia štítka.

4. Stav produktu môžete definovať len pre vybraných zákazníkov - zadáte meno zákazníkov.  Alebo len pre vybranú skupinu zakaznikov - zaškrtnete, pre ktorú skupinu.
Ak nevyplníte tieto kolónky, stav produktu bude platiť pre všetkých zákazníkov.

Pre pridanie stavu k požadovanému produktu otvorte produkt a prejdite na záložku Stavy.

Máte otázky, na ktoré ste nenašli odpoveď a riešenie v návode?

Všetkým naším klientom Uniobchod systému sme k dispozícii na zákazníckej podpore, kde ochotne odpovieme na vaše otázky týkajúce sa nastavenia webovej stránky alebo eshopu.

Prosíme o pozorné vyplnenie údajov v dotazníku, aby sme vás mohli kontaktovať alebo využite našu emailovú alebo telefonickú podporu:

Volajte v pracovných dňoch (Po-Pia) na:
045/2221 444 (od 8:00 do 16:00)

alebo píšte na: podpora@uniobchod.sk
www.webygroup.sk, www.uniobchod.sk

verify

* Tento údaj je povinný